Формування в дітей навичок читання — одне з найважливіших завдань
початкової школи. Як мінімум два компоненти містить у собі сформована
навичка читання:
а) техніку читання (правильне і швидке
сприйняття й озвучування слів, засноване на зв'язку між їхніми зоровими
образами, з одного боку, й акустичними і мовнорушійними, — з іншого);
б) розуміння тексту (його змісту).
Ці
компоненти взаємозалежні і спираються один на одного: удосконалення
техніки читання полегшує розуміння читача, а легкий для розуміння текст
краще і точніше сприймається. При цьому на перших етапах формування
навичок читання великого значення надають техніці, на наступних —
розумінню тексту.
Відповідно
до Державного стандарту початкової загальної освіти у 2013-2014
навчальному році другокласники розпочнуть вивчатиновий навчальний
предмет«Сходинки до інформатики».