Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 03.05.2024, 13:56

Класна країна 2 - А

Меню сайту
Готуємося до школи
Категорії розділу
Класний керівник [16]
Нормативні документи [26]
Методична скарбничка [43]
Календарне планування [13]
Сценарії свят [3]
Презентації [18]
Навчальне відео [29]
Фізкультхвилинки [16]
Літературне читання [11]
Українська мова [6]
Математика [0]
Природознавство [0]
Міні-чат
Початкова школа

«Методичний портал»

Сайт зареєстровано
Каталог українських сайтів
Освітній портал Каталог сайтов. Зарегистрировать сайт бесплатно в каталог сайтов
Підтримка сайту
продвижение бесплатно общение строителей
Користувачі
OnLine
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

Каталог файлів

Головна » Файли » Учительська » Методична скарбничка

Вікові особливості другокласника.
05.08.2013, 17:01

 В період 7-8 років відбувається активне освоєння учбової діяльності. Дитина, яку спонукають дорослі, починає вчитися оцінювати причини своїх досягнень і невдач, тобто розвивати пізнавальну рефлексію. Присутнє гостре бажання бути успішним в навчанні, що для дитяти означає «бути хорошим і улюбленим». Тому у деяких дітей з'являється тенденція до зниження самооцінки, наприклад малюк може думати про себе так: «Я поганий, тому що я погано пишу (читаю).» Ця тенденція може закріпитися, якщо дитя вважає, що батьків дуже засмучують його невдачі.
Слід мати на увазі, що у деяких дітей можливе зниження творчих здібностей, прагнення фантазувати за рахунок появи уміння діяти за зразком.
В цей час активно розвивається воля дитини. Він вчиться стримувати свої безпосередні імпульси, враховувати бажання інших людей. Починають розвиватися довільна увага і пам'ять. Але для тривалої концентрації дитяті потрібна зовнішня допомога: цікаві картинки, звукові сигнали, ігрові ситуації. Увага залежить не лише від волі дитини, але і від його темпераменту. Стійкість уваги знижується до кінця дня, тижня, учбової чверті, після захворювань.
Вчитель продовжує залишатися значимою фігурою. Але з'являється більш особове відношення до нього - прагнення до спілкування з ним на перервах, прогулянках.
З'являється здатність диференціювати особистісні якості однолітків.
У деяких другокласників може спостерігатися сильне прагнення до лідерства. Між деякими дітьми з'являється суперництво.
Починає розвиватися здібність до співпраці у іграх і навчанні. Діти вчаться домовлятися, поступатися один одному, розподіляти завдання без допомоги дорослих. Але це їм ще важко робити.
Дитина починає усвідомлювати свою роль в сім'ї, стосунки між батьками. Глибоко страждає, якщо вони його не задовольняють.




Джерело: http://www.metodkab.gym2.ru

Категорія: Методична скарбничка | Додав: Lena
Переглядів: 643 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Міні - профіль
Оголошення

Сделано на Padlet
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Осталось...
Погода
Наша кнопка



Класна країна 2-А © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz