20
|
Ознайомлення з поняттям алгоритму. Комп’ютерний виконавець Рудий кіт: рух і гра на барабані.
|
|
|
21
|
Алгоритми в нашому житті. Комп’ютерний виконавець Рудий кіт: малювання.
|
|
|
|
Об’єкти.
Графічний редактор (8 год)
|
|
|
22
|
Графічний редактор Tux Paint. Палітра кольорів. Панель
інструментів. Інструмент Штамп.
|
|
|
23
|
Об’єкти. Види об’єктів Властивості об’єктів, значення властивостей.
Графічний редактор Tux Paint. Розміщення елементів малюнка.
|
|
|
24
|
Об’єкти графічного редактора. Графічний редактор Tux Paint: малюнок різнокольорових рибок. Збереження малюнків.
|
|
|
25
|
Інструменти графічного редактора: Пензлик,
Гумка. Графічний редактор Tux Paint: доповнення
малюнка різнокольорових рибок водоростями.
|
|
|
26
|
Інструменти графічного редактора: Магія,
Заливка. Графічний редактор Tux Paint: розфарбовування півника.
|
|
|
27
|
Інструменти графічного редактора: Фігури,
Текст. Графічний редактор Tux Paint: малюнок будиночка.
|
|
|
28
|
Створення віртуальної виставки власних малюнків в графічному редакторі Tux Paint.
|
|
|
29
|
Створення комп’ютерної листівки в графічному редакторі Tux Paint.
|
|
|
|
Комп’ютерна підтримка навчальних
предметів (4 год)
|
|
|
30
|
Комп’ютерна підтримка української мови. Програма Збери прислів’я.
|
|
|
31
|
Комп’ютерна підтримка української мови. Програма Збери прислів’я.
|
|
|
32
|
Комп’ютерна підтримка іноземної мови. Програма Переклади слово.
|
|
|
33
|
Комп’ютерна підтримка математики. Програма Терези.
|
|
|
34
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
|
|
|