17
|
Робота
з розвивальними програмами «Лото» і «Спорт»
|
|
|
|
Алгоритми
і виконавці (4 год)
|
|
|
18
|
Ознайомлення
з поняттям команди. Виконавці команд
|
|
|
19
|
Ознайомлення
з поняттям алгоритму. Властивості алгоритмів
|
|
|
20
|
Складання
алгоритмів для виконавців.
|
|
|
21
|
Алгоритми
в нашому житті.
|
|
|
|
Об’єкти.
Графічний редактор (8 год)
|
|
|
22
|
Об’єкти.
Властивості об’єктів
|
|
|
23
|
Графічний
редактор Paint. Вікно редактора Paint
|
|
|
24
|
Відкривання
і збереження зображень
|
|
|
25
|
Знайомство
з графічними об’ктами. Малювання ліній. Гумка
|
|
|
26
|
Створення
і розфарбовування фігур.
|
|
|
27
|
Комбінування
графічних об’єктів
|
|
|
28
|
Додавання
тексту в графічному редакторі Paint
|
|
|
29
|
Редагування
малюнків у графічному редакторі Paint. Масштаб. Піксел. Кліткове поле
|
|
|
|
Комп’ютерна підтримка навчальних
предметів (4 год)
|
|
|
30
|
Алгоритм
роботи з комп’ютерними навчальними програмами. Навчальна комп’ютерна програма
з української мови.
|
|
|
31
|
Навчальна
комп’ютерна програма «Мистецтво»
|
|
|
32
|
Навчальна
комп’ютерна програма «Логіка»
|
|
|
33
|
Відеокурс
з іноземної мови.
|
|
|
34
|
Повторення
вивченого матеріалу.
|
|
|