№
|
Тема
|
|
|
|
Комп’ютери
та їх застосування (3 год)
|
|
|
1
|
Що
вивчає інформатика. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки
у комп’ютерному класі
|
|
|
2
|
Можливості
комп’ютера у різних сферах діяльності
|
|
|
3
|
Як
комп’ютер допомагає у навчанні. Використання комп’ютера у побуті й на
дозвіллі
|
|
|
|
Основні
складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером (9 год)
|
|
|
4
|
Основні
складові частини комп’ютера. Пристрої введення і виведення. Призначення
окремих блоків комп’ютера (системний блок, пристрої введення (клавіатура,
миша), пристрої виведення (монітор, принтер)).
|
|
|
5
|
Поняття
про комп’ютерну програму. Вікно комп’ютерної програми
|
|
|
6
|
Підготовка
комп’ютера до роботи. Порядок вмикання і вимикання комп’ютера
|
|
|
7
|
Робочий
стіл комп’ютера. Об’єкти Робочого стола. Комп’ютерна миша. Наведення
вказівника миші
|
|
|
8
|
Продовження
знайомства з комп’ютерною мишею. Керування об’єктами за допомогою миші
|
|
|
9
|
Клавіатура.
Ознайомлення з розміщенням і призначенням різних груп клавіш.
Алфавітно-цифрові клавіші, клавіші керування курсором, спеціальні клавіші
|
|
|
10
|
Розташування
букв на клавіатурі. Правила роботи з клавіатурою
|
|
|
11
|
Клавіатурний
тренажер.
|
|
|
12
|
Робота
з програмами на розвиток логічного мислення. Ребуси. Пазли. Танграм
|
|
|
|
Поняття
про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси (5 год)
|
|
|
13
|
Поняття
про повідомлення та інформацію. Класифікація повідомлень за способом сприйняття
і подання
|
|
|
14
|
Інформація.
Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання
інформації
|
|
|
15
|
Різні
пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.
|
|
|
16
|
Короткі
історичні відомості (від абака до комп’ютера)
|
|
|