№
|
Тема
|
|
|
|
Комп’ютери та їх застосування (3 год)
|
|
|
1
|
Що вивчає інформатика. Техніка безпеки при роботі з
комп’ютером і правила поведінки у комп’ютерному класі
|
|
|
2
|
Застосування комп’ютера у різних сферах діяльності
|
|
|
3
|
Різноманітність сучасних комп’ютерів
|
|
|
|
Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером (9
год)
|
|
|
4
|
Складові частини комп’ютера. Призначення окремих блоків
комп’ютера (системний блок, пристрої введення (клавіатура, миша), пристрої
виведення (монітор, принтер)).
|
|
|
5
|
Поняття про комп’ютерну програму.
|
|
|
6
|
Які є комп’ютерні програми.
|
|
|
7
|
Підготовка комп’ютера до роботи. Робочий стіл. Миша. Наведення вказівника. Коректне завершення
роботи комп’ютера.
|
|
|
8
|
Робочий стіл. Запуск програми на виконання
з Робочого стола. Вікно програми.
Завершення роботи із програмою. Вибір об’єктів, переміщення об’єктів. Відпрацювання
навичок роботи з мишею. Подвійне клацання.
|
|
|
9
|
Клавіатура. Ознайомлення з розміщенням і призначенням різних
груп клавіш. Клавіші керування курсором. Клавіші «Забій», «Пробіл».
|
|
|
10
|
Клавіша «Shift», «Ctrl». Введення знаків.
|
|
|
11
|
Відпрацювання умінь використання клавіатури та миші.
|
|
|
12
|
Клавіша «Enter». Відпрацювання умінь
використання клавіатури та миші.
|
|
|
|
Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси (5 год)
|
|
|
13
|
Поняття про повідомлення та інформацію. Сприйняття
людиною повідомлень.
|
|
|
14
|
Інформація. Інформаційні процеси: отримання,
зберігання, опрацювання і передача інформації.
|
|
|
15
|
Короткі історичні відомості (від абака до нетбука)
|
|
|
16
|
Різні пристрої, що використовуються для роботи з
повідомленнями.
|
|
|