№
|
Тема
|
|
|
|
Комп’ютери
та їх застосування (3 год)
|
|
|
1
|
Що вивчає інформатика. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила
поведінки у комп’ютерному класі
|
|
|
2
|
Застосування комп’ютера у різних сферах діяльності
|
|
|
3
|
Різноманітність сучасних комп’ютерів
|
|
|
|
Основні
складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером (9 год)
|
|
|
4
|
Складові частини комп’ютера. Призначення окремих блоків комп’ютера (системний
блок, модем, пристрої
введення (клавіатура, миша, тачпед), пристрої виведення (монітор, принтер)).
Робота з мишею: переміщення вказівника.
|
|
|
5
|
Складові частини комп’ютера. Пам’ять комп’ютера, процесор. Носії
інформації (диски, флеш-пам’ять тощо). Робота з мишею: клацання лівою
кнопкою.
|
|
|
6
|
Підготовка комп’ютера до роботи. Робочий
стіл. Піктограми. Запуск програми на виконання. Робота з мишею: подвійне
клацання.
|
|
|
7
|
Вікно програми. Кнопки керування вікном. Завершення роботи із програмою.
|
|
|
8
|
Коректне завершення роботи комп’ютера. Вибір та перетягування об’єктів.
|
|
|
9
|
Клавіатура. Ознайомлення з розміщенням і призначенням різних груп клавіш.
Клавіша Пропуск. Клавіатурний тренажер RapidTyping: малі літери
|
|
|
10
|
Клавіатура. Клавіша Shift та Caps
Lock. Клавіатурний тренажер RapidTyping: малі і великі літери.
|
|
|
11
|
Клавіатура. Клавіша Enter та Esc. Клавіатурний тренажер RapidTyping: цифри.
|
|
|
12
|
Підсумкове заняття. Клавіатурний тренажер RapidTyping: введення тексту.
|
|
|
|
Поняття
про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси (5 год)
|
|
|
13
|
Поняття про повідомлення та інформацію. Створення малюнка по числах.
|
|
|
14
|
Сприйняття людиною повідомлень. Гра «Чарівний капелюх».
|
|
|
15
|
Інформація. Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і
передача інформації.
|
|
|
16
|
Інформаційні процеси в навколишньому світі. Різні пристрої, що
використовуються для роботи з повідомленнями. Гра «Мозаїка».
|
|
|
17
|
Короткі історичні відомості (від абака до нетбука). Побудова аналогічної
моделі.
|
|
|
|
Алгоритми
і виконавці (4 год)
|
|
|
18
|
Спонукальні речення. Ознайомлення
з поняттям команди. Програма Scratch. Комп’ютерний
виконавець Рудий кіт: розмова.
|
|
|
19
|
Система команд виконавця. Комп’ютерний виконавець Рудий кіт: зміна розміру.
|
|
|