Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 18.04.2024, 16:30

Класна країна 2 - А

Меню сайту
Готуємося до школи
Категорії розділу
Новини класу [20]
Щоденник [3]
Читайлик [11]
Позакласне читання [6]
Готуємось до контрольних [8]
Корисні канікули [9]
Тренажери [9]
Наші презентації [3]
Підручники 4 кл [1]
Англійська мова [0]
Міні-чат
Початкова школа

«Методичний портал»

Сайт зареєстровано
Каталог українських сайтів
Освітній портал Каталог сайтов. Зарегистрировать сайт бесплатно в каталог сайтов
Підтримка сайту
продвижение бесплатно общение строителей
Користувачі
OnLine
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

Каталог файлів

Головна » Файли » Портфель » Корисні канікули

Завдання на літо після 3 класу !!!!
05.08.2015, 15:37

СПИСУВАННЯ

1.Петрик ішов стежкою в саду. Бачить, біжить назустріч кудлатий собака. Петрик злякався. Хотів тікати. Раптом до нього притулилося кошеня. Воно підняло голову і жалібно нявчить. Петрик взяв кошеня на руки, розгнівався на собаку і пішов йому назустріч. Собака злякався і утік.

2. Весною ми пішли до лісу. Зійшло сонце. Подихнув легенький вітерець. Всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню. Береза співала ніжну пісню, а горобина – сумну. У дуба була мужня пісня, а у верби задумлива. Ось які пісні ми почули.

3. Ліс стоїть густою стіною. Шлях вузьким в’юном побіг поміж деревами. Дуби і сосни вже загубили свої шати, та від цього не став прозорий ліс.

    Шумить густий Волинський ліс. Він ніби хоче нас приспати, заколисати.

 

ДИКТАНТИ

1.Проснувся клен. Відчув, що весна наближається. Вона йде полями. А ластівки на крилах несуть її барвисті стрічки. Зітхнув клен, розправив плечі. Зазеленіли на ньому бруньки.

2. Травень – місяць квітів і пісень. Усе на землі замаяне зеленню. Усе радіє теплому сонцю. Літають у своїх клопотах бджоли. Прокинулись птахи. У гаях витьохкують солов’ї. щедро лічить усім довгі літа зозуля. Жайворонок піснею зустрічає новий день. Після теплих дощів розквітає в небі барвиста райдуга. (45 слів)

Завдання:

1. Записати слова, поділивши їх для переносу:

Знання, гайка, огірок, бур’ян.

Насіння, пальто, одуд, Мар’янка.

2. До поданих слів дописати власні назви.

Собака …,   кінь   …., місто   …. ,   ріка   ….,   письменник …., товариш ….,   вулиця     …. .

3. Списати текст. Вставити потрібні слова за змістом. Підкреслити слова, назви дій.                                

Берізка

     У нашому садку   … білокора берізка. Вона гарна в різні пори року. Навесні на берізці … листочки. Влітку деревце …   зелені шати. Золотисте вбрання   ….   на ній восени. А взимку білокора берізка – це срібна красуня.

Слова для довідки: з’являються, росте, одягає, розвивається.

4. Списати слова, вставити пропущені букви, дібрати перевірні слова.

З.ма, оз.ро, м.довий, д.рев’яний, л.генький, л.сточки, ст..пи, в.рба, з.леної, в.сокий.

5. 1) Вставити пропущену букву «щ»:

*е до* іде, пері*ить злива, *енятко вимокло , як хлю*,

А *иглик, *ебетун *асливий, *ебече, пурхнувши на ку*!

   2) Виконати звуковий аналіз слова «щенятко». 

6.1) Вставити пропущені слова, які є назвами предметів.

Захищає …, вирощує …, сповіщає …, заплющує …, зачиняє …, загортає … .

( дитину, цукерку, огірки, очі, двері, новину).

   2) Виконати звуко–буквений аналіз 1 слова з буквою «щ».

7. До кожного слова додати назву дії.

Чайка ( що робить?), річка (що робить?), учень (що робить?), учитель ( що робить?), ключем ( що зробиш?), човен ( що робить?), чемпіон (що робить?), чижик ( що робить?).

8. До кожного слова підібрати ознаки.

Пилка (яка?), гребінець (який?), піна ( яка?), пісня (яка?), черепаха ( яка?), човен (який?), звірятко (яке?), гриб (який?), джем (який?), джемпер (який?), велосипед (який?).

Підкреслити односкладові слова.

9СписатиПоділити слова на склади.(знизу круглою дужкою)

Джем, джміль, джгутик, джемпер, джерело, джунглі, джаз, бджілка, джмелиний, народжений.

1. Підкреслити слова, які не можна перенести з рядка в рядок.

2. Придумати і записати 2 речення.

10. Списати. Визначити наголос.

Шуба, учень, жолудь, окуляри, учениця, авторучка, урожай, учителька, вчений, машина, гуси, вудка, суниця, синиця, зуб, гарбуз, гриб, урок, звуки, експеримент.

Підкреслити слова, які не можна переносити.

11. Списати. Поділити слова на склади.

Автобус, абрикос, хата, дорога, дитина, дах, парк, айстра, авторучка, мама, катамаран, ананас, кавун, мак, дерева, гарбуз, аеродром.

12. Списати. Підкреслити спонукальне речення.

Чистота – запорука здоров’я. Мийте руки з милом.

Хлоп’ята наловили в’юнів у Дніпрі.

Діти гралися на подвір’ї біля високої грушки.

Бджола мала, а й та працює. Хто не працює, той не їсть.

13. Дібрати слова, протилежні за значенням:

Зайти -   вийти                             Заснути –

Дозволити -                                  Говорити –

Загубити -                                    Сміятися –

14. 1)Списати

Ластівка

Весною з теплих країв повернулися ластівки. Вони дружно почали ліпити хатку під дахом.

У затишному гніздечку з’явились ластів’ята. Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.

     2) В кожному реченні підкреслити підмет і присудок.

15. 1)Записати два слова привітання.

      2)Прочитати текст. Визначити його тип.

Росла на грядці капуста. Була вона велика,кругла,біла. Сто листочків-одежинок мала на собі.

Листочки у неї соковиті, солодкі.

а)Текст-опис

б)Текст- розповідь

в)Текст-міркування

Поставити потрібні розділові знаки в кінці речень.

Вибрати питальне речення.

а)Холодно взимку зайчику

б)Чому взимку іде сніг

в)Бережіть природу

3. Перебудувати речення в спонукальне. 

Хлопчик врятував пташеня.

4.Підкреслити головні слова в реченні.

Земля вкрилася пухнастим снігом.

16. 1)Розібрати слова за будовою ( закінчення , основа , корінь , префікс , суфікс ):  поле , думка, дружба , розмова , премудрий , паличка .

       2)Зробити  аналіз  виділених  іменників  у такому порядку : аналізоване слово , на яке питання відповідає ,   яка  це  частина мови , назва власна чи        загальна ,  назва  істоти чи неістоти , рід , число , з яким словом в реченні зв’язане , яким є членом речення .

         Посадив садівник у саду дику яблуньку . Зрізав зелену верхівку . Розколов стовбурець і увіткнув  молодий пагінець  від хорошої яблуньки .

      3)Зробити аналіз виділеного прикметника  у такому  порядку : аналізоване слово , від якого слова в реченні залежить ,  на яке питання відповідає , до якої частини мови належить ,  число , рід ( в однині ), яким є членом речення .

           А на допомогу столяреві прийшли електрична  пилка , електричний рубанок , електричне долото . 

     4)Зробити аналіз виділених дієслів у такому порядку : аналізоване слово , на яке питання відповідає ,  частина мови , час, рід ( у минулому часі ), з яким словом у реченні  зв’язане , яким є членом речення .

             Наука в ліс не веде , а з лісу виводить .

Категорія: Корисні канікули | Додав: Lena
Переглядів: 2039 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Міні - профіль
Оголошення

Сделано на Padlet
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Осталось...
Погода
Наша кнопка



Класна країна 2-А © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz