Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 21.11.2024, 16:34

Класна країна 2 - А

Меню сайту
Готуємося до школи
Категорії розділу
Новини класу [20]
Щоденник [3]
Читайлик [11]
Позакласне читання [6]
Готуємось до контрольних [8]
Корисні канікули [9]
Тренажери [9]
Наші презентації [3]
Підручники 4 кл [1]
Англійська мова [0]
Міні-чат
Початкова школа

«Методичний портал»

Сайт зареєстровано
Каталог українських сайтів
Освітній портал Каталог сайтов. Зарегистрировать сайт бесплатно в каталог сайтов
Підтримка сайту
продвижение бесплатно общение строителей
Користувачі
OnLine
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

Каталог файлів

Головна » Файли » Портфель » Читайлик

Завдання на літо
03.06.2015, 10:53

Завдання проекту:

  • Прочитати осмислено оповідання В.Сухомлинського (В. Сухомлинський. Чиста криниця-К. Веселка-1993): «Яка квітка конвалії?» (ст.259), «Вічна тополя» (ст.268), «Ромашка і Бджола» (ст.266), «Конвалія під вікном» (ст. 267), «Чорнобривці» (ст. 43), «Верба над ставом» (ст. 62)
  • Написати твір – мініатюру на тему: «Про що розповіла вам квітка (дерево)» (оформити на А-4)
  • Підготувати інсценування прочитаних творів.
  • Дослідити символічне значення конвалії, тополі, ромашки, чорнобривців, верби через твори усної народної творчості (легенди, міфи, казки).
  • Підготувати виставку фотографій, малюнків, аплікацій, вишивок, які відображають красу названих рослин, на тему: «Барви рідної землі».(Можна зробити колаж на половині ватмана).
  • Представити «живу» добірку поетичних творів, де згадуються названі вище образи природи. (сценічне декламування поезії).
  • Пояснити:
  • який настрій передав автор прочитаних творів і чому;
  • які враження та почуття справили на вас прочитані вірші;
  • які художні засоби допомогли авторові передати своє ставлення до названих образів живої природи.
  • Вивчити цілющі властивості конвалії, ромашки, чорнобривців, верби, тополі.
  •  Пояснити вислів: «Природа – книга життя».
  •  Дослідити моральне спрямування творів В.С. Сухомлинського по запитанням:
  • Які чесноти та моральні цінності людини розкриває автор в образах квітів і дерев?
  • В чому автор вбачає сенс життя людини?
  • Що означає вислів «бідний багач»?
  • Що людина, по – справжньому повинна цінувати в своєму житті?
  • Чого повинна прагнути кожна людина, що прийшла у цей світ?
  • Яке ставлення до природи кожен із нас повинен виховувати в собі?
  • Підготувати пісню про стосунки людини та природи.
  • Як писати твір-мініатюру?

    Твір-мініатюра може бути будь-якого характеру: від тем «Як я провів літо?» і до «Вчинки людини». Однак будь-який твір-мініатюра повинен мати тези (це основна думка, викладена в одному чіткому затвердженні) і відповідь на нього. Наприклад, у темі «Як я провів літо?» теза буде короткою: «Літо я провів добре / здорово / чудово». Можна навпаки:

    «… так собі, нудно, нецікаво, проспав», — що буває значно рідше. Все інше в даній творчій роботі — це ПОЯСНЕННЯ ТЕЗИ. Обсяг твору-мініатюри 5-6 речень.

     

Категорія: Читайлик | Додав: Lena
Переглядів: 1456 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Міні - профіль
Оголошення

Сделано на Padlet
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Осталось...
Погода
Наша кнопка



Класна країна 2-А © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz