Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 20.04.2024, 17:26

Класна країна 2 - А

Меню сайту
Готуємося до школи
Категорії розділу
Новини класу [20]
Щоденник [3]
Читайлик [11]
Позакласне читання [6]
Готуємось до контрольних [8]
Корисні канікули [9]
Тренажери [9]
Наші презентації [3]
Підручники 4 кл [1]
Англійська мова [0]
Міні-чат
Початкова школа

«Методичний портал»

Сайт зареєстровано
Каталог українських сайтів
Освітній портал Каталог сайтов. Зарегистрировать сайт бесплатно в каталог сайтов
Підтримка сайту
продвижение бесплатно общение строителей
Користувачі
OnLine
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

Каталог файлів

Головна » Файли » Портфель » Читайлик

Вправи на вироблення свідомого, швидкого та правильного читання
27.07.2014, 15:40

Вправи на вироблення свідомого, швидкого та правильного читання

 

1. Прочитай початок прислів'я, праворуч за рискою відшукай продовження.

 

Не бiйся, коли не знаєш,

Вiк живи

Вчитися нiколи

Не кажи - не вмiю,

 

2. Прочитай дані слова, вибери з них пари антонімів.

 

Хворий, літній, кривий, зустріч, здоровий, молодий, спокій, талант, тривога, підвищення, бездарність, гаси­ти, розставлений, гучний, запалювати, рівний, тихий.

 

3. З поданого слова утворити всі можливі слова.

 

Спочатку (так, скотч, стук, купа, скат і т. д.).

(Провести у вигляді гри, переможець той, хто складе найдовше слово).

 

4. Прочитай слова (час 8-Ю с), запиши у зошит ті, які запам'ятав.

 

Піднебіння, торік, позирати, чкурнув, зайвий, наввипе­редки, пошарпаний, кваліфікація, орудує, сміття.

(Під час письма записані слова вчитель закриває).

 

Мета. Розвиток свідомого, швидкого читання, уточнення значень слів, розвиток орфографічної пильності.

Можна у вигляді гри. Переможець — хто запише найбіль­ше слів. Після прослуховування — взаємоперевірка правопи­су товаришами на парті.

 

5. Склади прислів'я і прочитай.

 

1         2        3        4        5        6        7        8       

лю     би     вив     чай      свій    рід     ний   край

(Люби, вивчай свій рідний край)

 

Поясни, як ти його розумієш.

Які ще прислів'я про рідний край, Батьківщину ти пригадав.

Мета. Такий вид роботи використати для активізації роботи під час повідомлення теми уроку, виділення го­ловної думки твору.

 

6. Продовж прислів'я.

 

Без діла слабіє ... (сила).

Гірко поробиш, солодко ... (з'їси).

Сьогоднішньої роботи не ... (відкладай на завтра).

Маленька праця краща ... (за велике безділля).

Праця чоловіка годує, а ... (лінь марнує).

 

Якою темою об'єднані прислів'я?

 

7. Прочитай пірамідку слів:

 

страта                                   стрічення

строкаті        стрепенувся струсити       стриманість

 

Діти, які слова незрозумілі за значенням?

 

8. Прочитай       швидко пірамідки слів.

 

гомін фронт

гасло фланг

галас флотилії

галери        фарватер
гармати  гармидер

 

Якою темою об'єднані слова?

Знайди назву турецького судна?

Які ти знаєш назви давніх суден?

 

9. Прочитай анаграми.

 

цю

лан

ги

(ланцюги)

лі

го

лоб

(голоблі)

ри

га

ле

(галери)

ми

дер

гар

(гармидер)

да

ки

бай

(байдаки)

 

Знайди назву козацького судна.

 

10. Прочитай анаграму, знайди два зайвих слова.

 

во     го        ри       ти            (говорити)

ти      за      ска             (сказати)

чу     ти      по              (почути)

мов   ви      ти      ля        (вимовляти)

ха      ди     ти               (дихати)

 

11. Прочитай анаграми, здогадайся за ознаками, про яких тварин іде мова.

 

Про собаку:

да     від      ний            (відданий)

вір    вий      до       ли           (довірливий)

кий   глад                      (гладкий)

рож   сто                       (сторож)

Про вовка:

лод    го    ний                        (голодний)

дий   ху                                  (худий)

ко     сір                        (сірко)

жак   хи                         (хижак)

 

12. Прочитай речення, за змістом здогадайся, яке слово треба додати.

 

Випав густий лапатий ... (сніг).

Стояла чудова сонячна ... (пора, днина).

Під вікном весело щебетали ... (ластівки).

Пурхнула в повітря зграя ... (птахів).

В гаю виводив трелі ... (соловей).

 

13. Прочитай прислів'я, поставивши слова у певному по­ рядку.

 

З'їси, гірко, солодко, поробиш.

То й попороби, поїси, в охоту до поту.

Роботящі, вернуть, гори, руки.

 

14. Швидко прочитай слова, знайди «слова-пеньочки».

 

жити

дивилася

пестити

жити

давилося

пестити

жати

давилося

пустити

жити

давилося

пестити

жати

прибилося

плести

мати

дивилося

 

 

15. Прочитай загадку, в словах якої пропущені літери.

 

Н...йр...дн...ша н...ми...іша вс.х в...н... н...с п...ст...ть,

Т...ШИТБ З...ВЖДИ СКр...З... б...В...Є З Н...МИ.

В...дг...д...йте, хт... це?                                      (Мама)

16. З поданих слів склади приказку.

 

Та, скоро, рясно, гнів як весняний сніг, впаде, материн, розтане.

(Материн гнів — як весняний сніг, рясно впаде та скоро розтане)

 

— Як ти розумієш цю приказку?

 

17. Швидко прочитай ребуси.

 

100 лиця,   100 лик,     нами 100,   мі 100,                 мі 100 к,     3 буна,       ви З,

При 5,                 3 вога,                 розі 5,                 3 має,                  за 3 мка,    про 100.

Категорія: Читайлик | Додав: Lena
Переглядів: 1050 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Міні - профіль
Оголошення

Сделано на Padlet
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Осталось...
Погода
Наша кнопка



Класна країна 2-А © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz