1. Портфель повинен бути легким – не більше 700 грам. Чим він легше, тим легше вашій дитині. (Дитині не можна носити вантаж, що перевищує 10% власної ваги).
2. Верх ранця не повинен бути вище плечей дитини, а низ – нижче лінії стегон.
3. Ширина ранця не повинна бути ширше плечей дитини. Ширина лямок повинна бути близько 8 см.
4. Задня стінка повинна мати м’яку прокладку, щоб гострі кути книг не тиснули на спину.
5. У ранця має бути багато кишень і відділів, щоб рівномірно розподілити навантаження і щоб дитині було легше знайти предмети. (Привчайте дитину самостійно збирати портфель.)
6. Різнокольорові портфелі менше брудняться.
Батьківські збори відбудуться 18. 08. 2016 в кабінеті №11 (І поверх) о 17.00. Бажано мати з собою блокнот і ручку. Дітей з собою не брати.
Велике прохання до Вас, добре обміркувати і вирішити до цього часу, чи буде Ваша дитина відвідувати групу продовженого дня (на платній основі) цього навчального року. Група має бути сформованою ще до 1 вересня.
Хочу нагадати, що проходження Вашими дітками медогляду до 31 серпня обов'язкове! Не залишайте це на останні дні.
Ви звертали увагу на те, як тримає ручку ваша дитина? Мова йде не про те, в якій руці він тримає її: в правій або лівій. Нахил ручки, положення пальців, положення рук, ліктів, ніг, спини ? Все це важливо для того, щоб навчитися писати правильно, швидко і красиво. Але найголовніше, правильно тримати ручку вміти необхідно для того, щоб не втомлюватися навіть під час тривалого писання і, звичайно, не псувати поставу.
Кожен з батьків колись був дитиною і ходив у школу, тому батьки не з чуток знають, що таке шкільні конфлікти. Навіть якщо дорослий, будучи дитиною, не брав участь в конфлікті активно, а тільки був спостерігачем цього конфлікту, все одно переживання були досить великі, і впоратися з ними було непросто. Саме тому, коли батько дізнається, що у дитини в школі конфлікт, то в душі виникає буря почуттів і переживань. Іноді це страх і нерозуміння, іноді це злість і бажання всіх покарати. Як же діяти правильно, так щоб допомогти дитині, а не нашкодити?