17
|
Інформаційні процеси в навколишньому світі.
|
|
|
|
|
|
|
|
Алгоритми і виконавці (4 год)
|
|
|
18
|
Спонукальні речення.
Ознайомлення з поняттям команди.
|
|
|
19
|
Ознайомлення з поняттям алгоритму.
|
|
|
20
|
Команди і виконавці. Виконавці алгоритмів.
|
|
|
21
|
Алгоритми в нашому житті.
|
|
|
|
Об’єкти. Графічний редактор (8 год)
|
|
|
22
|
Об’єкти. Види об’єктів.
|
|
|
23
|
Властивості об’єктів, значення властивостей.
|
|
|
24
|
Інформаційні об’єкти. Графічний редактор Paint.
Алгоритм збереження малюнків.
|
|
|
25
|
Створення об’єктів у середовищі графічного редактора,
зміна значень їх властивостей.
|
|
|
26
|
Панель налаштувань комп’ютерних інструментів. Олівець,
пензель, ластик.
|
|
|
27
|
Панель налаштувань комп’ютерних інструментів. Лінія,
прямокутник, еліпс.
|
|
|
28
|
Алгоритм додавання тексту в графічному редакторі Paint.
|
|
|
29
|
Створення і редагування малюнків в графічному редакторі
Paint.
|
|
|
|
Комп’ютерна
підтримка навчальних предметів (4 год)
|
|
|
30
|
Правила роботи з комп’ютерними навчальними програмами.
|
|
|
31
|
Комп’ютерна підтримка української мови.
|
|
|
32
|
Комп’ютерна підтримка математики.
|
|
|
33
|
Комп’ютерна підтримка логіки.
|
|
|
34
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
|
|
|